مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-17اجتماعي

افتتاح همزمان 103مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد


یک مدرسه 9 کلاسه با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع و با اعتبار 10میلیارد تومان به نمایندگی از 103مدرسه تحویلی مهرماه 1402 استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور مسئولان در شهرک امام علی یاسوج افتتاح شد.

- سید رضا حسینی نیک ، مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: دولت سیزدهم در دو سال اخیر در فصل آموزش سنگ تمام گذاشت و شرایط با قبل بسیار متفاوت است.

وی افزود: مدارس برخی مناطق و روستاهای شهرستان بویراحمد از جمله چنارستان، سرآبتاوه، مزدک، شهرک فرودگاه، مادوان و گنجه ای و راهنمایی، در این دولت اضافه شده است.

حسینی نیک با بیان اینکه 120 پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی مهرماه 1402 تحویل آموزش و پرورش استان می شود، ادامه داد: از این تعداد 103 پروژه آموزشی در قالب 345کلاس درس جدید است که با اعتباری بالغ بر 400 افتتاح و بهره برداری می شود.

اکثر این پروژه ها با مشارکت خیرین اجرا شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شهرستان بویراحمد جزء هفت شهرستان سیاه و بحرانی کشور در زمینه فضای آموزشی است.

برای رفع این مشکل جلوی همه خیرین و مسئولان دست دراز می کنیم.

حسینی نیک با بیان اینکه یک خیری به نام حاج اکبر ابراهیمی ساخت 25 مدرسه را در استان کهگیلویه و بویراحمد متقبل شده است، عنوان کرد: 15 مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 103مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح همزمان 103مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد