مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-18اقتصادي

الحاق اراضی شهرستان های اصفهان درطرح نهضت ملی مسکن


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از بررسی موارد الحاق اراضی شهرستان های استان در جلسه گروه کاری تلفیق و امور زیربنایی استان، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه اهمیت مسکن که یک نیاز اساسی برای آحاد جامعه است، دولت سیزدهم در همان آغاز به کار در شهریور 1400، برنامه تولید انبوه مسکن را در دستور کار قرار داد و طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم کلید خورد که بر اساس گفته کارشناسان، می تواند تاثیر بسزایی در بازگشت آرامش به بخش مسکن داشته باشد.

احداث 243 هزار باب خانه از ساخت و عرضه 4 میلیون واحدمسکونی کشور در مدت چهار سال از مهم ترین برنامه های عمرانی استان اصفهان است که از این تعداد 47 هزار واحد در شهرهای جدید استان احداث خواهد شد.

به گفته علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان هم اکنون زمین کافی برای احداث 26 هزار واحد در شهر جدید بهارستان، 12 هزار واحد در شهر جدید فولادشهر و 9 هزار واحد در شهر جدید مجلسی تامین شده است.

بیش از 440 هزار نفر از استان اصفهان برای طرح نهضت ملی مسکن، در مراحل مختلف این طرح در سامانه حمایتی دولت برای مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد، بیش از 148 هزار نفر حائز شرایط فعال شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق اراضی شهرستان های اصفهان درطرح نهضت ملی مسکن

الحاق اراضی شهرستان های اصفهان درطرح نهضت ملی مسکن