مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:562023-09-22سياسي

قدرت ایران باعث افول آمریکا در خلیج فارس و اقیانوس هند شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش پیش با ظهر امروز در مراسم رژه 31 شهریور انقلاب اسلامی در رشت با بیان اینکه  هنر امام(ره) این بود که ایران اسلامی را از مدار جاذبه عرب خارج کند، اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی قدرتش در جهان زبانزد است و این امام بود که توانست ایران را در منطقه حساس که تحت سلطه استکبار بود رها کند.

وی با اشاره به پشتیبانی بی دریغ استکبار از رژیم شاه  و  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از رژیم بعث عراق گفت: دشمنی استکبار و آمریکا نه بعد پیروزی انقلاب بلکه از همان روزی که جرقه های این انقلاب زده شد تمام پشتیبانی خود را از رژیم پهلوی به منصه ظهور گذاشتند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش یکی از دلایل نابودی صدام حسین را عظمت امام راحل(ره) ملت ایران دانست و افزود: سرنوشت صدام و صدامیان که روزی سودای تهران را داشتند برای برای تمامی دشمنان و مستکبرین عالم درس عبرت شود که دشمنی علیه ملت ایران چیزی جز نابودی ندارد.

  کاویانی با تاکید بر اراده پولادین ملت ایران در قبال دشمنی های استکبار، بیان کرد: تحریم ها هم نتوانست اراده ملت ایران سست کند و امروز قدرت ایران در کل جهان گسترده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت ایران باعث افول آمریکا در خلیج فارس و اقیانوس هند شد

قدرت ایران باعث افول آمریکا در خلیج فارس و اقیانوس هند شد