مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-30فناوري

علت اختلال بخشی از خطوط ارتباطی گیلان


معاون شبکه مخابرات منطقه گیلان ضمن قدردانی از صبر و همراهی شهروندان در رفع اختلال شبکه فیبرنوری، گفت: در پی تخریب ایجاد شده در محل عبور زیرساخت شبکه، - ایسنا/گیلان معاون شبکه مخابرات منطقه گیلان ضمن قدردانی از صبر و همراهی شهروندان در رفع اختلال شبکه فیبرنوری، گفت: در پی تخریب ایجاد شده در محل عبور زیرساخت شبکه، بخشی از خطوط ارتباطی استان دچار اختلال شد که همکاران ما در حال رفع کامل خرابی هستند.

حسین رنجی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اختلال به وجود آمده در خطوط ارتباطی استان اظهار کرد: ساعت 7 و 55 دقیقه صبح امروز ارتباط فیبرنوری بین دو مرکز در شهر رشت توسط عده ای ناشناس تخریب و منجر به قطع ارتباط در برخی نواحی استان شد.

معاون شبکه مخابرات منطقه گیلان افزود: از همان ساعات اولیه گزارش خرابی، اکیپ فنی مخابرات استان با تجهیزات کامل در محل حضور یافتند و تاکنون 50 درصد ارتباط استان برقرار شده و تا یک ساعت و نیم دیگر قطع ارتباط دیتا، خطوط همراه اول و ارتباط ثابت بین شهری هم رفع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام مناطق دچار اختلال ارتباط شدند؟ بیان کرد: بخشی از لشت نشاء، بخشی از دیتای رودبار و بخشی از ارتباط ثابت داخل شهر رشت در پی این تخریب دچار اختلال شدند که همکاران ما در حال رفع کامل خرابی هستند، البته به محض ایجاد اختلال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت اختلال بخشی از خطوط ارتباطی گیلان

علت اختلال بخشی از خطوط ارتباطی گیلان