مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-29اقتصادي

رشد 7 درصدی تولید محصولات کشاورزی قم در سال جاری


با توجه به شعار سال در زمینه رشد تولید و با تاکید بر ظرفیت های موجود در استان؛ افزایش 7 درصدی تولید بخش کشاورزی را در سال جاری هدف گذاری کردیم.

- ایسنا/قم وی یادآور شد: با توجه به شعار سال در زمینه رشد تولید و با تاکید بر ظرفیت های موجود در استان؛ افزایش 7 درصدی تولید بخش کشاورزی را در سال جاری هدف گذاری کردیم.

مهندس محمدرضا حاجی رضا امروز 7 شهریورماه در مراسم افتتاح 18 پروژه بخش کشاورزی به مناسبت هفته دولت که با حضور سیدمحمد آقامیری؛ استاندار قم، قریشی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، امیدیان؛ معاون امور اقتصادی استاندار، عبداللهی؛ فرماندار جعفرآباد،حجت الاسلام فاطمی بصیر؛ امام جمعه و جمعی از مدیران استانی در شهرستان جعفرآباد برگزار شد، امنیت غذایی، برنامه آمایش استان با هدف حفظ اشتغال و حمایت از تولیدات کشاورزی و تامین کالای اساسی با نگاه به ظرفیت های داخلی را سه ماموریت سازمان جهاد کشاورزی را در دولت سیزدهم معرفی کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم ادامه داد: عملکرد دو ساله سازمان جهاد کشاورزی استان قم در حوزه های مختلف کشاورزی؛ زراعت، باغ، دام و طیور براساس ابلاغ ماموریت ها روند رو به رشد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7 درصدی تولید محصولات کشاورزی قم در سال جاری

رشد 7 درصدی تولید محصولات کشاورزی قم در سال جاری