مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-02سياسي

11 تیم عملیاتی هلال احمر در مرز باشماق مریوان مستقر هستند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: به منظور خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان امدادگران این جمعیت در قالب 11 تیم مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان، پیام جلالی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به صورت ذاتی در هر حادثه، اتفاق و مناسبتی وظیفه امداد و نجات را به عهده دارد و سال جاری نیز برای دومین سال، مرز باشماق مرز رسمی عبور زائرین حسینی است و با توجه به تجارب سال گذشته، جمعیت هلال احمر کردستان پای کار بوده و قرارگاه مرکزی هلال احمر در در مرز باشماق مریوان مستقر است.

وی افزود: 11 تیم عملیاتی به صورت شبانه روزی مستقر بوده که بیش از 60 نیروی عملیاتی برای ارائه خدمت به مصدومین احتمالی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: در سراسر استان، 41 تیم عملیاتی ثابت، پشتیبان و موقت آماده باش می باشند و تمامی مسیرهای مواصلاتی استان کردستان بویژه مسیرهای منتهی به شهرستان مریوان مورد پوشش امدادی است.

وی افزود: اکنون تمامی لجستیک مورد نیاز عملیات در مرز باشماق استقرار یافته و 2 تیم عملیاتی همراه با آمبولانس، خودروی نجات و تمامی تجهیزات امدادی مورد نیاز، خارج از مرزها مستقر هستند و امسال برای اولین بار یک تیم پزشکی امدادی برای پوشش حوادث احتمالی ایام اربعین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 تیم عملیاتی هلال احمر در مرز باشماق مریوان مستقر هستند

11 تیم عملیاتی هلال احمر در مرز باشماق مریوان مستقر هستند