مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-27بين الملل

سفر البرهان به مصر، امارات و عربستان


منابع مصری از اولین سفر خارجی فرمانده ارتش سودان بعد از جنگ داخلی در این کشور، به قاهره خبر داده و اعلام کردند او پس از دیدار با رییس جمهور مصر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه مصری امروز یکشنبه، 26آگوست به پایگاه روسیا الیوم اعلام کردند که عبدالفتاح البرهان ، فرمانده ارتش سودان امروز وارد شهر العالمین مصر می شود تا با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر دیدار کند.

روسیا الیوم در گزارشش افزود: این اولین دیدار از نوع خود برای البرهان در خارج از سودان از زمان وقوع بحران در این کشور و در 15آوریل با نیروهای پشتیبانی سریع به رهبری محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی است.

این منابع مصری خاطرنشان کردند که قرار است البرهان پس از دیدار با السیسی به عربستان سعودی و امارات سفر کند.

این سفرها در حالی انجام می شوند که بیش از سه ماه است که نبرد بین ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع در جریان است و باعث ویرانی در پایتخت و خشونت گسترده در منطقه دارفور در غرب سودان شده که تبعاتی همچون فرار بیش از 2.

5 میلیون نفر از سودانی ها را در پی داشته است.

درگیری ها در سودان در شرایطی ادامه پیدا می کند که اخیراً، ایالات متحده آمریکا اعلام کرده بود که مذاکرات با هدف توقف خشونت در سودان را به تعویق انداخته است، زیرا به موفقیت مورد نظر در شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر البرهان به مصر، امارات و عربستان

سفر البرهان به مصر، امارات و عربستان