مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-04اجتماعي

51 واحد آلاینده بهارستان جهت پرداخت عوارض معرفی شده اند


رییس اداره حفاظت محیط زیست بهارستان از معرفی 51 واحد آلاینده این شهرستان طی دو سال اخیر جهت پرداخت عوارض آلایندگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی جودکی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون 112 مورد شکایت در خصوص آلودگی صوتی، هوا، آب و بو از طریق سامانه 1540، سامانه سامد، تلفنی و یا کتبی به این اداره واصل شده است، گفت: در تمامی موارد بازدید و پیگیری های لازم از جمله ابلاغ اخطاریه، جمع آوری، پلمب، مکاتبه با ارگان های مربوطه و ارجاع به کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری ها توسط کارشناسان مربوطه انجام شده است.

جودکی گفت: طی دو سال اخیر علاوه بر جمع آوری 13 واحد آلاینده محیط زیستی، تعداد زیادی از واحدهای آلاینده ای که در زمینه جمع آوری و تفکیک ضایعات در محدوده شهری، فعالیت داشته و مورد شکایات مردمی بوده اند، پس از ارجاع به کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری ها، جمع آوری شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بهارستان با بیان اینکه طی دو سال اخیر 51 مورد واحد آلاینده به منظور پرداخت عوارض آلایندگی معرفی شده اند افزود: از مرداد 1400 تا پایان مرداد 1402 تعداد 6 بهله سارگپه، یازده بهله دلیجه، یک بهله عقاب شاهی، سه بهله جغد، یک بهله پیغو، یک قطعه بوتیمار، یک قطعه چنگر، یک توله روباه، به این اداره تحویل داده شد و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 واحد آلاینده بهارستان جهت پرداخت عوارض معرفی شده اند

51 واحد آلاینده بهارستان جهت پرداخت عوارض معرفی شده اند