مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-18اقتصادي

کشت راتون در 65 هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، صالح محمدی رییس جهاد کشاورزی گیلان در جریان بازدید از اراضی کشاورزی این استان و در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری در این استان، - رییس جهاد کشاورزی گیلان گفت: از 100 هزار هکتار اراضی که کشت دوم در آن انجام شده 65 هزار هکتار آن به پرورش راتون اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، صالح محمدی رییس جهاد کشاورزی گیلان در جریان بازدید از اراضی کشاورزی این استان و در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری در این استان، اظهار کرد: از این میزان اراضی شالیزاری در 100 هزار هکتار، کشت دوم پس برداشت اول محصول برنج آغاز شده است.

وی کشت راتون را عمده محصول تولید شده در کشت دوم اراضی شالیزاری دانست و افزود: از 100 هزار هکتار اراضی که کشت دوم در آن انجام شده 65 هزار هکتار آن به پرورش راتون اختصاص یافته است.

رییس جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به انجام فرآیند کشت دوم در رشد تولید محصولات کشاورزی بیان کرد: افزایش تولید محصولات کشاورزی، استفاده درست از منابع آبی، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد کشاورزان در نیمه دوم سال، کمک به حاصل خیزی زمین و مبارزه با آفات زمستانی از اهداف کشت دوم محصولات کشاورزی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت راتون در 65 هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان

کشت راتون در 65 هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان