مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-31اقتصادي

افزایش 40 درصدی تردد زائران حسینی به سمت مرزها


دبیر ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: امسال 40 درصد افزایش ثبت نام در سامانه سما و تردد در مسیر اربعین حسینی را به سمت مرزهای کشورمان شاهد هستیم.

- علی محبوبی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بدون در نظر گرفتن افرادی که گذرنامه خود را تمدید کردند، ما در اعزام زائران اربعین حسینی در استان اردبیل به مرزها با 40 درصد افزایش تردد و سفر به مقصد نجف و کربلا روبه رو هستیم که بخش عمده ای از این زائران سفر خود را آغاز کرده و یا به انجام رساندند.

وی تصریح کرد: بیش از یک هزار نفر نیروی مردمی برای ارائه خدمات به زائران از استان اردبیل انتخاب شدند که 50 دستگاه خودرو سنگین شامل کامیون نیز با وسایل و امکانات مورد نیاز زائران از این استان به مرزها ارسال شده است.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان اردبیل عمده تردد زائران اربعین حسینی را طریق مرز مهران یادآور شد و گفت: تردد از مرز تمرچین و باشماخ نیز در حال انجام است که پیشنهاد می کنیم با توجه به آرامش و تراکم کم زائران در این 2 پایانه مرزی، مسافران نینوا از استان اردبیل از این طریق وارد خاک کشور عراق شوند.

محبوبی پور افزود: در حال حاضر تنها مشکل ازدحام جمعیت در مرز مهران است وگرنه در همه مرزهای کشور امنیت و آرامش برقرار است و امیدواریم در مسیر برگشت نیز راحت ترین مسیر گذر مرزی انتخاب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی تردد زائران حسینی به سمت مرزها

افزایش 40 درصدی تردد زائران حسینی به سمت مرزها