مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-10بين الملل

مجمع جهانی بیداری اسلامی هتک حرمت بانوان فلسطینی توسط صهیونیست ها را محکوم کرد


مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی هتک حرمت نظامیان صهیونیست به بانوان فلسطینی، با صدور بیانیه ای این اقدام وحشیانه را محکوم و از مجامع بین المللی، - مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی هتک حرمت نظامیان صهیونیست به بانوان فلسطینی، با صدور بیانیه ای این اقدام وحشیانه را محکوم و از مجامع بین المللی، گروهای مقاومت، مسلمانان آزادی خواه و شخصیت ها خواست تا پیروزی نهایی و شکست قطعی رژیم ظالم صهیونیستی، از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه به این شرح است: هتک حرمت بانوان شجاع و بی دفاع فلسطینی در استان الخلیل نقض آشکار حقوق ملت بزرگ فلسطین است و این مهم موضوعی نیست که بتوان از آن گذشت و مسببان آن باید منتظر پاسخ کوبنده نسبت به این حرکت جنایتکارانه باشند.

رژیم صهیونیستی در این روزها هر چه که به دوران پایان خود نزدیک می شود به مثال کسی است که در باتلاق گرفتار گردیده و در حال غرق شدن است و لذا با انجام جنایات وحشیانه سعی در منحرف کردن افکار عمومی دارد.

بی تردید ملت های مسلمان امروز نسبت به ماهیت جنایتکار و خبیث این رژیم جعلی آگاه تر هستند و از همین رو شاهد هستیم که این رژیم غاصب در انزوای بیشتری قرار گرفته به نوعی که حتی روز به روز در حال از دست دادن هم پیمانان منطقه ای خود نیز می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع جهانی بیداری اسلامی هتک حرمت بانوان فلسطینی توسط صهیونیست ها را محکوم کرد

مجمع جهانی بیداری اسلامی هتک حرمت بانوان فلسطینی توسط صهیونیست ها را محکوم کرد