مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-18سياسي

اولویت برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس، مردم محور باشد


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ عمل به دستورات الهی و دفاع از دین و اسلام است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه دشمنان است از این رو باید در دستور کار همگان باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ عمل به دستورات الهی و دفاع از دین و اسلام است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه دشمنان است از این رو باید در دستور کار همگان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی امروز دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای برنامه های پاسداشت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان بیان کرد: انجام کارهای جمعی و مشارکت های اجتماعی در دوران دفاع مقدس و در شرایط خاص جنگی و زیر بمباران و در خط مقدم جبهه در نوع خودش دارای اهمیت و ارزش بوده و در شرایط دشوار کرونایی نیز همین نوع دوستی دوباره تکرار شد که این موضوع نشات گرفته از دین و باورهای اسلامی و دینی ملت بزرگ ایران و رزمندگان ما در هشت سال دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: در جنگ شناختی و ترکیبی، دشمنان با بهره گیری از ظرفیت های رسانه های جمعی و فضای مجازی قصد اشغال ذهن و به انحراف کشیدن ذهن جوانان و نسل آینده ساز جامعه ما را دارند، بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش های دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس، مردم محور باشد

اولویت برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس، مردم محور باشد