مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-24اقتصادي

ریسک نزول قیمت نفت کاهش یافت


گلدمن ساکس در یادداشت جدیدی اعلام کرد که برداشت بیش از حد انتظار از ذخایر نفت در اقتصادهای توسعه یافته، می تواند ریسک کاهش قیمت نفت را محدود کند.

- گلدمن ساکس در یادداشت جدیدی اعلام کرد که برداشت بیش از حد انتظار از ذخایر نفت در اقتصادهای توسعه یافته، می تواند ریسک کاهش قیمت نفت را محدود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بانک وال استریت در یادداشت جدیدی اعلام کرد که ذخایر تجاری نفت در سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OECD) در اوت، 30 میلیون بشکه کمتر از پیش بینی قبلی تحلیلگران گلدمن ساکس بوده است.

به گفته تحلیلگران گلدمن ساکس، دلیل اصلی این عملکرد بهتر از حد انتظار، این است که بازار نفت روی کمبود قابل توجه عرضه، حساب می کند.

برداشت بیش از حد انتظار از ذخایر نفت سازمان توسعه و همکاری اقتصادی، عامل منفی که پیش از این وجود داشت و شامل بالاتر رفتن بیش از حد انتظار ذخایر بود را محدود کرده است.

دان استرویون، مدیر تحقیقات نفت گلدمن ساکس، ماه گذشته به شبکه سی ان بی سی گفت: این بانک انتظار دارد که قیمت نفت به دلیل تقاضای بالای و کاهش تولید منجر به کمبود شدید عرضه، بالاتر برود.

گلدمن ساکس کمبود قابل توجه عرضه نفت در نیمه دوم امسال را پیش بینی می کند؛ به طوری که کمبود عرضه در سه ماهه سوم امسال با رسیدن تقاضا به بالاترین رکورد تاریخی، به حدود دو می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریسک نزول قیمت نفت کاهش یافت

ریسک نزول قیمت نفت کاهش یافت