موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 07:072023-09-20بين الملل

انتقاد شهردار لندن از بی توجهی دولت سوناک به بحران اقلیمی


روزنامه گاردین در گزارشی با اشاره به هشدارِ شهردار لندن منتشر کرد: پایتخت انگلیس با چشم انداز «فوق العاده نگران کننده ای» در مورد افزایش دما در آینده روبروست.

- وی همچنین بر نیاز به سازگاری فوری با این دماها تاکید کرد و گفت: اکنون زمان آن رسیده تا کسانی که اقدام در این زمینه را به تعویق می اندازند، بیدار شوند.

صادق خان اظهار داشت که از کاشت درختان بیشتر و نصب تهویه مطبوع در اتوبوس های حمل و نقل شهری تاحدودی برای مقابله با این بحران اطمینان بخش بوده با این حال از عملکرد دولت کشورش انتقاد و بر نیاز به حمایت بیشتر دولت برای کمک به شهرها به منظور سازگاری با تغییرات آب و هوایی تاکید کرد.

شهردار لندن در آستانه برگزاری مجمع عمومی سالانه سازمان ملل در نیویورک در مصاحبه با گاردین گفته است: ما در حال یادگیری تخصص و اقدامات دیگر شهرهای جهان در این زمینه هستیم اما نمی توانیم وانمود کنیم که عقب نیستیم زیرا انگلیس به کندی پیش می رود.

وی اظهار کرد: ما باید همه چیز را در این زمینه صرف کنیم و این درحالیست که از حمایت بسیار اندکی از سوی دولت برخوردار بوده ایم.

بنابر گزارش آناتولی، صادق خان تاکید کرد: این واقعیت که نخست وزیر کشور ما (ریشی سوناک) به مجمع عمومی سازمان ملل نمی آید و ممکن است به اجلاس COP28 هم نرود، گویای همه چیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شهردار لندن از بی توجهی دولت سوناک به بحران اقلیمی

انتقاد شهردار لندن از بی توجهی دولت سوناک به بحران اقلیمی