مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-13اقتصادي

صادرات صنایع دستی لرستان نیازمند ایجاد زیرساخت هاست


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان صادرات صنایع دستی لرستان را نیازمند ایجاد و توسعه زیرساخت ها در بخش های مرتبط با این حوزه دانست.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان صادرات صنایع دستی لرستان را نیازمند ایجاد و توسعه زیرساخت ها در بخش های مرتبط با این حوزه دانست.

عطا حسن پور امروز 22 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی لرستان از نظر کمیت و کیفیت، بسیار ارزشمند و قابل قبول هستند ولی شرط لازم برای توسعه صادرات در این حوزه، ایجاد زیرساخت های مرتبط است.

وی تصریح کرد: در این حوزه و به منظور ترویج صنایع دستی نیازمند پایانه صادراتی و سکوی صادراتی در بخش های گمرک و حمل ونقل هوایی هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان ادامه داد: تجربه سفر تجار و بازرگانان کشور عراق به لرستان در سال گذشته نشان داد تولیدات استان از نظر کمی و کیفی بسیار رقابت پذیر و دارای بازار مناسب هستند ولی مادامی که زیرساخت های لازم در این بخش فراهم نباشد، نمی توان برای این بخش برنامه ریزی دقیق داشت.

حسن پور با اشاره به اینکه برخی صنایع دستی لرستان در استان های دیگر با قیمت مناسب خریداری و حتی صادر می شوند افزود: ظرفیت های مهمی که لرستان در حوزه سنگ و صنایع آن مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات صنایع دستی لرستان نیازمند ایجاد زیرساخت هاست

صادرات صنایع دستی لرستان نیازمند ایجاد زیرساخت هاست