مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:312023-09-18اقتصادي

تعلیق یک رویای شیرین؛ پل خلیج فارس شاید وقتی دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پل خلیج فارس که قرار بود سرزمین اصلی را در بندرپل به بندر لافت در جزیره قشم متصل کند، معبری حدود 3 کیلومتری است که از سال 89 کلنگ آن زده شده و پس از یک دهه خواب، دوباره در بهمن 1401 و در دوران حضور عبدالملکی بر دبیرخانه مناطق آزاد و مدیرعاملی فتح الهی بر منطقه آزاد قشم جان گرفت و امیدهای فراوانی را برای ساخت این پروژه بوجود آمد.

 در بهمن ماه 1401 بود که مراسم بزرگی نیز در قشم پای این پروژه تدارک دیده شد و حتی وعده هایی همچون ساخت چهار خط عبور خودرو، یک خط عبور قطار، خطوط اضطراری و پیاده راه و .

نیز در آن جلسه به زبان سخنرانان و مجریان طرح رانده شد که ظرف 3.

5 سال ساخته می شود.

   مراسم آغاز بکار دوباره پروژه پل خلیج فارس- بهمن 1401   اگر یادتان باشد در زمان حضور سعید محمد به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد در سال 1400 و در اوایل دولت سیزدهم نیز او از فروش برخی ویلاهای لاکچری ریاست جمهوری برای شروع دوباره این پروژه سخن به میان آورد و حتی برخی ویلاها هم به فروش رفت اما ظاهرا دردی از این پروژه دوا نکرد! حالا با وجود آن که 3 روز پیش عادل پیغامی در چین به همراه عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور مشغول بازدید از پروژه های بزرگ پل سازی کشور چین بودند و خبری نیز در این باره از سوی منطقه آزاد قشم منتشر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق یک رویای شیرین؛ پل خلیج فارس شاید وقتی دیگر

تعلیق یک رویای شیرین؛ پل خلیج فارس شاید وقتی دیگر