مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-20سياسي

رییسی: ایران منتظر اقدام عملی آمریکا در عمل به تعهداتش است


رییس جمهور در دیدار با نخست وزیر ژاپن در حاشیه نشست سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران منتظر اقدام عملی آمریکا در عمل به تعهداتش در توافق هسته ای است.

- رییس جمهور در دیدار با نخست وزیر ژاپن در حاشیه نشست سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران منتظر اقدام عملی آمریکا در عمل به تعهداتش در توافق هسته ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه های سومین روز سفر خود به نیویورک، در دیدار آقای فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن، با اشاره به سوابق خوب روابط دو کشور، بر تلاش برای ارتقای همکاری ها تاکید و پیشنهاد کرد که مسئولان مربوط در اولین اقدام، برنامه ای جامع تهیه کنند که چشم انداز همکاری های دو کشور در سال های آینده را ترسیم و مشخص کرده باشد.

وی با اعلام آمادگی برای مشارکت در رفع مسائل مربوط به بد عهدی های آمریکا و اروپا در عمل به تعهدات توافق هسته ای، به متعهد بودن ایران به انجام تعهداتش اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران منتظر اقدام عملی آمریکا در عمل به تعهداتش در توافق هسته ای است.

فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن هم در این دیدار از تمایل کشورش برای گسترش مناسبات با ایران و همچنین تلاش های دیپلماتیک برای تقویت ثبات و همکاری های منطقه ای خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: ایران منتظر اقدام عملی آمریکا در عمل به تعهداتش است

رییسی: ایران منتظر اقدام عملی آمریکا در عمل به تعهداتش است