مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-11سياسي

ادعای تحریم انتخابات از سوی برخی جریانات نخ نما شده است


محمدحسن آصفری نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات اظهارکرد: - نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: ادعای تحریم انتخابات از سوی برخی جریانات سیاسی مسئله جدیدی نیست و دیگر نخ نما شده است.

محمدحسن آصفری نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات اظهارکرد: آن چیزی که مد نظر مقام معظم رهبری درباره اصلاح نظام انتخابات بوده است، هنوز هیچ اقدامی درباره آن صورت نگرفته است و اصلاحاتی که اخیرا در قانون انتخابات مجلس انجام شده، صرفا درباره مواد و روش های برگزاری انتخابات است.

وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات می تواند حرف آخر را بزند و هرچه مشارکت بیشتر شود، قدرت نفوذ جمهوری اسلامی و چانه زنی آن را در سیاست خارجی افزایش می دهد.

پارلمان جمهوری اسلامی هرچه از پشتوانه قوی تری برخوردار باشد و از گفتمان و ایده های متفاوت تری برخوردار باشد، می تواند دغدغه های عموم مردم را به خوبی دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای تحریم انتخابات از سوی برخی جریانات نخ نما شده است

ادعای تحریم انتخابات از سوی برخی جریانات نخ نما شده است