مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:452023-08-27سياسي

بازداشت عامل اصلی اخلال در توزیع آرد در امیدیه


دادستان عمومی و انقلاب امیدیه گفت: باتوجه به اخلال به وجود آماده در سیستم توزیع آرد و ایجاد نارضایتی در صنوف نانوایی ها و شیرینی پزی های شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از امیدیه، رحمن بن سعید دادستان عمومی و انقلاب امیدیه امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: باتوجه به اخلال به وجود آماده در سیستم توزیع آرد و ایجاد نارضایتی در صنوف نانوایی ها و شیرینی پزی های شهرستان، عامل اصلی تخلف در این حوزه شناسایی و بازداشت شد.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای نظارت بر حقوق عامه و با توجه به کمبود آرد در شهرستان امیدیه، دستورهای قضایی برای شناسایی و برخورد با عوامل مربوطه صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب امیدیه ادامه داد: با رصد اطلاعاتی ضابطان قضایی و پس از دستور مقام قضایی، عامل اصلی تخلف در توزیع آرد بازداشت و روانه زندان شد و تحقیقات برای شناسایی سایر عوامل مرتبط ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم نظارت صحیح دستگاه های متولی، متهم 8 هزار کیسه آرد سهمیه ای را احتکار یا به صورت قاچاق در بازار آزاد به فروش رسانده است که ضمن برخورد با عوامل اصلی، با مدیران دستگاه های کم کار نیز در باب ترک فعل برخورد قضایی لازم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عامل اصلی اخلال در توزیع آرد در امیدیه

بازداشت عامل اصلی اخلال در توزیع آرد در امیدیه