مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 05:152023-08-28سياسي

انتخابات 8 اتحادیه صنفی در زنجان باید برگزار شود


رییس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه هشت رییس اتحادیه از مجموع 43 اتحادیه فعال در استان در حال حاضر ریاست دو دوره ای دارند: گفت: انتخابات این اتحادیه ها بنا به دلایلی از جمله کرونا به تاخیر افتاده و باید برگزار شود تا مشکل تجدید انتخابات هیات رییسه هم حل شود.

- محمد بازرگان، رییس اتاق اصناف استان زنجان در گفت وگو با فارس به تغییرات قانونی روی داده در شرایط عضویت افراد در هیات رییسه  اتاق اشاره و اظهار کرد: طبق قانون افراد دیگر نمی توانند بیش از دو دوره به ریاست اتحادیه ها انتخاب و بالطبع عضو هیات رییسه اتاق شوند.

رییس اتاق اصناف استان زنجان تکرار انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف را به دلیل دو دوره ای بودن اعضا متذکر شد و گفت: راه کار حل این مشکل برگزاری انتخابات اتحادیه ها برای ورود اعضای جدید که دو دوره ای نباشند است.

وی با بیان اینکه هشت رییس اتحادیه از مجموع 43 اتحادیه فعال در استان در حال حاضر ریاست دو دوره ای دارند: افزود: انتخابات این اتحادیه ها بنا به دلایلی از جمله کرونا به تاخیر افتاده و باید برگزار شود تا مشکل تجدید انتخابات هیات رییسه هم حل شود.

بازرگان، بیات از اتحادیه صافکاران، شکوری از اتحادیه آهن فروشان، موسوی از اتحادیه تراشکاران، علیمحمدی از اتحادیه خواربار فروشان، حیدری از اتحادیه دوچرخه سازان، ندرل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 8 اتحادیه صنفی در زنجان باید برگزار شود

انتخابات 8 اتحادیه صنفی در زنجان باید برگزار شود