مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-28ورزشي

40 برنامه در راستای بازی های بومی و محلی در اردبیل برگزار می شود


رییس هیئت روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل گفت: 40 برنامه فرهنگی و ورزشی در راستای بازی های بومی و محلی در سطح استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تقی زاده صبح دوشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، اظهار کرد: از ابتدای سال هیئت استان با برنامه ریزی که انجام داده بود، توانست با همت هیئت های شهرستانی اعم از برگزاری برنامه های آیین های سنتی، بازی های بومی و محلی و برگزاری جام نوروز در روستاها در ایام تعطیلات نوروز اقدام کند.

وی تصریح کرد: با پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستان ها هیئت استان اردبیل توانست در کوچ ملی عشایر نقش بسزایی را ایفا کرده و با برگزاری برنامه های متنوع در این کوچ توانست ظرفیت های بومی و محلی و آیین های سنتی استان را به نمایش بگذارد.

رییس هیئت روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل گفت: به همت هیئت های شهرستان و استان گیلان توانستیم جشنواره بازی های بومی، محلی و آیین های سنتی را به میزبانی شهرستان خلخال برگزار کرده و توانستیم ظرفیت های بومی و محلی 2 استان را در این جشنواره به نمایش بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 برنامه در راستای بازی های بومی و محلی در اردبیل برگزار می شود

40 برنامه در راستای بازی های بومی و محلی در اردبیل برگزار می شود