مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-11ورزشي

رستمی: سربازان ایران هستیم و برای برافراشته شدن پرچم کشورمان می جنگیم


نماینده ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراسیایی ازرییس جمهوری درخواست کرد تا با تشکیل کارگروهی تخصصی ، نسبت به تامین تجهیزات و وسایل استاندارد رشته های مختلف بررسی های لازم صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، متن سخنان روح الله رستمی نماینده ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراسیایی هانگژو که در حضور دکتر ابراهیم رییسی و کیومرث هاشمی قرائت شد، به شرح زیر است؛ آقای رییس جمهور سلام این چندمین بار است که شما در جمع جامعه ورزش شخصا حضور پیدا می کنید، کنار ما می نشنید و سخن ما را می شنوید از این بابت از شما سپاسگزاریم .

این که ما بی واسطه بتوانیم حرف های یمان را، خواسته و مطالباتمان را با شما در میان بگذاریم، مایه امیدواری و قوت قلب ماست.

آقای رییس جمهور ما به افتخار این کشور و به عشق این خاک و وطن به میدان می رویم و همه تلاشمان بالا بردن نام ایران عزیز در میدان رقابت با کشورهای دیگر است.

ما سربازان پرچم ایرانیم.

برای بر افراشته شدن پرچم کشورمان می جنگیم و غرور انگیز ترین لحظه زندگی مان لحظه بر افراشته شدن پرچم کشورمان در میادن ورزشی است.

افتخار مشترک قهرمانان این جلسه سهم داشتن در غرور آفرینی و شادی مردم ایران است و همچون همیشه در سرافرازی ایران عزیز سهیم بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی: سربازان ایران هستیم و برای برافراشته شدن پرچم کشورمان می جنگیم

رستمی: سربازان ایران هستیم و برای برافراشته شدن پرچم کشورمان می جنگیم