مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 19:352023-09-03فرهنگي

طلال سلمان پیش از 22 بهمن با مردم ایران بیعت کرد


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طلال سلمان با قیام مردم ایران و انقلاب اسلامی و پیش از 22 بهمن سال 57 بیعت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم یادبود طلال سلمان روزنامه نگار و بنیان گذار روزنامه السفیر لبنان عصر امروز 12 شهریور در سالن نشست های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان فرهنگی و همچنین جمعی از چهره های برجسته فرهنگی و رسانه ای کشور برگزار شد.

فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موقعیتی که طلال سلمان در فضای رسانه ای جهان عرب و ایران دارد، ابتداعا به نقطه کانونی خروج پهلوی دوم از کشور یعنی 26 دی سال 57 بر می گردد که برای اولین و آخرین بار یک روزنامه سرشناس عربی تیتری را به فارسی و با این عنوان به همت خمینی، شاهنشاه در به در شد منتشر کرد.

در واقع سلمان با قیام مردم ایران و انقلاب اسلامی و پیش از 22 بهمن سال 57 بیعت کرد.

وی ادامه داد: از این جهت طلال سلمان یک پیشگام شناخته شده در جهان عرب و در حمایت از انقلاب مردم فلسطین، انقلاب اسلامی و همه رخدادهایی است که محور مقاومت و هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلال سلمان پیش از 22 بهمن با مردم ایران بیعت کرد

طلال سلمان پیش از 22 بهمن با مردم ایران بیعت کرد