مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-21ورزشي

گاندوها بدون ملی پوشان به استقبال بازی پنجم می روند


تیم ذوب آهن اولین دیدار پس از تعطیلات لیگ را در شرایطی در گرمای اهواز آغاز خواهد کرد که دو بازیکن اصلی و ملی پوش خود را در اختیار ندارد.

- ایسنا/اصفهان تیم ذوب آهن اولین دیدار پس از تعطیلات لیگ را در شرایطی در گرمای اهواز آغاز خواهد کرد که دو بازیکن اصلی و ملی پوش خود را در اختیار ندارد.

تعطیلات لیگ فوتبال ایران با از سرگیری رقابت های هفته پنجم به پایان رسید و در اولین مصاف نمایندگان اصفهان پس از فیفادی، سبزپوشان ذوب آهن امروز (پنجشنبه-30 شهریور ماه) از ساعت 19 در اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت.

این در حالی است که اسلامی و یوسفی دو مهره تاثیر گذار ذوبی ها به علت همراهی تیم ملی امید در مسابقات آسیایی هانگژو غایب هستند.

ذوب آهن پیش از این به دلیل حضور فردین یوسفی و محمدحسین اسلامی در ترکیب تیم ملی زیر 23 سال ایران برای مسابقات آسیایی هانگژو، درخواست تعویق بازی را کرده بود که با مخالفت سازمان لیگ همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گاندوها که پس از تغییر و تحولات اساسی در مدیریت پا به فصل جدید گذاشته و توانسته بود یک برد، دو تساوی و یک باخت را ثبت کند، اکنون برای هفته پنجم به منظور اهمیت بیشتر موفقیت تیم ملی فوتبال و درخشش ستاره هایش بدون ملی پوشان به استقبال هفته پنجم می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاندوها بدون ملی پوشان به استقبال بازی پنجم می روند

گاندوها بدون ملی پوشان به استقبال بازی پنجم می روند