مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:412023-09-21فرهنگي

آثار جشنواره ملی «فیلم 17» در قم اکران می شود


محسن موحدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه اکران آثار جشنواره در ساعت 16 تاریخ چهارم مهرماه سال جاری عنوان کرد: این مراسم همراه با اکران آرام بی قرار اثر مصطفی خسروی با موضوع شهید زین الدین در طبقه سوم تالار شهید آوینی قم برگزار می شود.

وی اضافه کرد: فیلم روی سرروی دست با موضوع شهید زین الدین اثر علیرضا سبحانی و فیلم پرده آخر با موضوع شهید بنیادی اثر جلال یقموری در همان غروب روز چهارم مهرماه اکران خواهد شد.

دبیر جشنواره ملی فیلم مستند 17 عنوان کرد: چهارشنبه پنجم مهرماه نیز رخ ماه از میلاد فرشیدنیا، میدان دار از محمدصادق محمدی، دعای مادر از سلمان ابوطالبی، پرواز از بوسنی از سیده مرضیه یثربی، سربه هوا از مسعود امامی و آخرین نبرد فرمانده از محمدجواد رحیمی اکران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حلالم کن از مهدی خاکسار، قم بهمن 65 از سید جواد حسینی القمی، به قصد کشت نزنید از علی اصغر فاریابی، او اسماعیل بود از جواد یقموری و جمعه دوم آوریل از سمانه رمضانی فیلم های مستندی هستند که در روز پنجشنبه ششم مهرماه به نمایش گذاشته می شود.

موحدی گفت: برای روز جمعه هفتم مهرماه نیز اکران فیلم های چشمه های زرین از علیرضا ابراهیمی فردویی، خبری نیست از مظفر عارف و علی صالحی، به رنگ انار از مهدی آخوندی، حجله در دشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار جشنواره ملی «فیلم 17» در قم اکران می شود

آثار جشنواره ملی «فیلم 17» در قم اکران می شود