مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-03سياسي

رضایت جامعه هدف از خدمات اجتماعی بنیاد 15 خرداد


معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از رشد رضایت جامعه هدف از خدمات اجتماعی این بنیاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، یاسر اشراقی، معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام رضایت بالای 68 درصدی دریافت کنندگان خدمات بنیاد 15 خرداد در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت گفت: میزان شناخت مردم از فعالیت ها و خدمات بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طبق نظرسنجی های صورت گرفته از 2سال گذشته تاکنون بیش از 2برابر شده است.

 به گفته معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد، این بنیاد فعالیت ها و اقدامات خود را در سه حوزه محوری جمعیت، سلامت و عمرانی اجتماعی متمرکز کرده است.

اشراقی در تشریح جزییات این اقدامات خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت، طرح هایی نظیر غربالگری تنبلی چشم و اعطای کمک هزینه خرید عینک، توزیع مکمل های غذایی ویژه بانوان باردار در مناطق محروم، کمک به درمان بیماران سرطانی و پیشگیری از ناشنوایی کودکان اجرا شده و طرح های غربالگری اسکلتی و حرکتی و پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان نیز در سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین بنیاد 15 خرداد در قالب پویش های ملی مثبت حرکت 1 و 2 تعداد 10 هزار دستگاه انواع ویلچر، عصا، واکر و تشک مواج را به کودکان و نوجوانان و سایر جوامع هدف بنیاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت جامعه هدف از خدمات اجتماعی بنیاد 15 خرداد

رضایت جامعه هدف از خدمات اجتماعی بنیاد 15 خرداد