مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-01ورزشي

همکاری حشدالشعبی با هلال احمر در خدمت رسانی به زائران


مسئول درمانگاه هلال احمر در کاظمین از همکاری حشدالشعبی با هلال احمر در خدمت رسانی به زائران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا اشاره برکات همدلی با حشدالشعبی گفت: به صورت کاملاً اتفاقی مشاهده کردیم سه زائر ایرانی بدون اطلاع رسانی به تیم ما و هلال احمر ایران توسط آمبولانس های عراقی به این بیمارستان منتقل شده اند.

وی افزود: این سه هموطن شرایط خوبی نداشتند و یکی از آنها به واسطه عدم مصرف داروهای دیابت خود به کما رفته بود، دیگری خانمی بود که دچار شکستگی لگن شده بود و به واسطه نبود ارتوپد در بیمارستان عراقی باید به بغداد یا ایران منتقل می شدند و نفر سوم هم به واسطه فشار خون و بیماری قلبی نیاز به مراقبت های ویژه داشت و در صورت عدم اقدام به موقع وضعیت دو بیمار دیگر نیز خطرناک می شد.

لطیفی در ادامه گفت: لذا به درخواست خود بیماران با همکاری بیمه و الحشدالشعبی اقدامات لازم جهت ترخیص و انتقال به ایران انجام شد.

وی بیان داشت: دوستان حشدالشعبی با ذوق، اشتیاق و علاقه به ما جهت ترخیص و خدمت رسانی به این بیماران کمک کردند و همچنین این هموطنان توسط آمبولانس های حشدالشعبی تحت مراقبت و به سرعت به مرز مهران منتقل شده و با حضور کادر درمانی استان ایلام در مرز مهران، بلافاصله هماهنگی صورت گرفته و در ایران بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری حشدالشعبی با هلال احمر در خدمت رسانی به زائران

همکاری حشدالشعبی با هلال احمر در خدمت رسانی به زائران