مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-25اجتماعي

هیچ مورد تصادفی خودرو زائران اربعین در کردستان ثبت نشده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عیسی گوهری رییس پلیس راه استان کردستان در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب زائرین کربلای معلی در سفر زیارتی اربعین حسینی از اتومبیل های شخصی استفاده می کنند ضروری است در ایام سفر و رانندگی نسبت به .

- رییس پلیس راه کردستان گفت: از 27 مرداد، ابتدای شروع سفر های اربعین حسینی تاکنون هیچ گونه تصادفی در خصوص وسایل نقلیه رانندگان اربعین حسینی در سطح محور های مواصلاتی کردستان رخ نداده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عیسی گوهری رییس پلیس راه استان کردستان در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب زائرین کربلای معلی در سفر زیارتی اربعین حسینی از اتومبیل های شخصی استفاده می کنند ضروری است در ایام سفر و رانندگی نسبت به رعایت قوانین و مقررات رانندگی کاملا جدی باشند.

وی افزود: افرادی که قصد عزیمت با خودرو شخصی به سفر کربلا دارند قبل از شروع سفر از سلامت فنی خودرو خود مطمئن شوند، مدارک موردنیاز در طول سفر شامل کارت وسیله نقلیه، گواهینامه رانندگی، بیمه نامه شخص ثالث معتبر وهمچنین کارت معاینه فنی معتبر به همراه داشته باشند.

گوهری بیان کرد: زائرین اربعین حسینی از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی جدا اجتناب کنند و با استراحت کافی در توقفگاه های بین راهی و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مورد تصادفی خودرو زائران اربعین در کردستان ثبت نشده است

هیچ مورد تصادفی خودرو زائران اربعین در کردستان ثبت نشده است