مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-19حوادث

مجازات جرایم خشن بازدارنده نیست/ 27 دستگاه در موضوع جرایم خشن تکلیف قانونی دارند


به گفته معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، برخی نوجوانان با تاثیرپذیری از شبکه های اجتماعی اقدام به تشکیل باندهای مجرمانه و تهیه سلاح سرد و گرم می کنند.

- به گفته معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، برخی نوجوانان با تاثیرپذیری از شبکه های اجتماعی اقدام به تشکیل باندهای مجرمانه و تهیه سلاح سرد و گرم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مرتضی نثاری در یک برنامه رادیویی در مورد آسیب شناسی جرایم خشن و زورگیری گفت: دسته ای از مجرمیان افراد سابقه داری هستند که به طمع ربودن مال افراد دست به جرایم خشن و هنجارشکنانه می زنند و همچنین برخی مجرمین نیز به خاطر عادت، به دفعات و کرات مرتکب جرایم شده و هر بار با شیوه ها و روش های جدید وارد جامعه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه عدم تناسب میزان مجازات ها یکی از دلایل بازگشت مجرمین به چرخه جرم در جامعه است، افزود: متاسفانه مجازات در حوزه جرایم خشن از بازدارندگی کافی برخوردار نیستند و هدف این مجازات ها اصلاح و بازپروری است که محقق نشده و متاسفانه در آمار این مجرمان بارها و به دفعات اقدام به ارتکاب جرایم خشن مشاهده می شود.

50 درصد جرایم وقوعی در پایتخت از نوع جرایم خرد است نثاری با بیان اینکه همیشه پلیس پیشگیری را مقدم بر درمان می داند تصریح کرد: مهمترین رکن پیشگیری، پیشگیری اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات جرایم خشن بازدارنده نیست/ 27 دستگاه در موضوع جرایم خشن تکلیف قانونی دارند

مجازات جرایم خشن بازدارنده نیست/ 27 دستگاه در موضوع جرایم خشن تکلیف قانونی دارند