مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-18سياسي

خدمات شهید طهرانی مقدم برای مردم ناشناخته است


عضو شورای سیاست گذاری کنگره شهید طهرانی مقدم گفت: یکی از عوامل ایجاد امنیت در ایران، شهید حاج «حسن طهرانی مقدم» بود که هنوز خدمات این شهید عزیز برای مردم ناشناخته است.

- عضو شورای سیاست گذاری کنگره شهید طهرانی مقدم گفت: یکی از عوامل ایجاد امنیت در ایران، شهید حاج حسن طهرانی مقدم بود که هنوز خدمات این شهید عزیز برای مردم ناشناخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد طهرانی مقدم در سیزدهمین نشست شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی شهید حسن طهرانی در دانشگاه شهید رجایی بیان کرد: شهدا نقش بی بدیلی در برقراری امنیت کشورمان ایفا کردند.

یکی از عوامل ایجاد امنیت در ایران، شهید حاج حسن طهرانی مقدم بود که هنوز خدمات این شهید عزیز برای مردم ناشناخته است.

عضو شورای سیاست گذاری کنگره شهید طهرانی مقدم یادآور شد: 12 سال از شهادت حاج حسن طهرانی مقدم گذشته و هر سال یادواره ی بزرگی برای این شهید عزیزمان در سازمان پدافند غیر عامل برگزار می شد که امسال شرایط متفاوتی داریم و بر این اساس مقرر شده تا به پیشنهاد دانشگاه شهید رجایی، مراسم سالگرد شهید طهرانی مقدم به کنگره بزرگ بین المللی و علمی این شهید عزیز تبدیل شود و به دنبال این هستیم که در این دانشگاه، دانشمندان برجسته فراوانی تربیت کرده و خلاء وجود حاج حسن را پر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهید طهرانی مقدم برای مردم ناشناخته است

خدمات شهید طهرانی مقدم برای مردم ناشناخته است