مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:352023-08-28اقتصادي

افتتاح پروژه های هفته دولت شاهرود با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد تومان


فرماندار ویژه شاهرود از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در هفته دولت با اعتبار 2 هزار و 200 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود در آیین افتتاح و بهره برداری همزمان از پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات پور سینا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار کرد: پروژه های هفته دولت در سال 1402 در شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ 2 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در بخش عمرانی و اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه 700 میلیارد تومان از این میزان برای پروژه هایی است که به بهره برداری می رسد، گفت: پروژه های افتتاحی که ذائقه مردم شهرستان شاهرود را شیرین می کند، از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، منابع استانی و ملی است.

فرماندار شاهرود عنوان کرد: دیدار مردمی و پاسخگویی به مشکلات و نیازهای آن ها، یکی از اقدامات شایسته و مؤثر دولت سیزدهم است که با حضور شخص استاندار سمنان در استان و شهرستان شاهرود به انجام می رسد.

دستاوردهای نظام تبیین شود حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز با بیان اینکه راهبرد دشمن ناامید کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های هفته دولت شاهرود با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد تومان

افتتاح پروژه های هفته دولت شاهرود با اعتبار بیش از 2 هزار میلیارد تومان