مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-26اقتصادي

استاندار کرمانشاه: وزیر صمت نگاه ویژه ای به واحدهای صنعتی استان داشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در حاشیه بازدید و افتتاح چند واحد تولیدی و صنعتی در کرمانشاه که با حضور وزیر صمت صورت گرفت، اظهار کرد: اگر چه استان کرمانشاه در شرایط فعلی مسائل و مشکلاتی دارد، اما به لطف الهی ظرفیت های و فرصت های بسیار خوبی در اختیار استان قرار دارد.

وی از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار نگاه ویژه ای به کرمانشاه شد و گفت: این استان نگاه ویژه ای را می طلبد تا به عنوان یک فرصت بزرگ صنعتی در غرب کشور مطرح شود.

  استاندار کرمانشاه ظرفیت تولید صنعتی و معدنی استان  را به ترتیب 120 میلیون تن و 20 میلیون تن اعلام کرد و افزود: مجموعه خوبی از صنعت، معادن و استعدادها در کنار موقعیت جغرافیایی خوب در کرمانشاه وجود دارد که نیازمند یک نگاه و همراهی ویژه با این استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در این استان به دلایل مختلفی همچون جنگ تحمیلی، تهدیدهای بعد از آن در راستای ناامنی های داعش، قدری کندتر از دیگر مناطق کشور بوده که الحمدالله امروز با امنیت پایدار که دارد باید تلاش کنیم به صورت جهشی این فاصله پر شود.

صحرایی بیکاری را یکی از دغدغه های مهم استان دانست و گفت: سال هاست که در رابطه با نرخ بیکاری در رتبه  اول و دوم استان های کشور قرار داریم، که خوشبختانه در سه ماه اول سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: وزیر صمت نگاه ویژه ای به واحدهای صنعتی استان داشته باشد

استاندار کرمانشاه: وزیر صمت نگاه ویژه ای به واحدهای صنعتی استان داشته باشد