مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-11ورزشي

وزارت ورزش سریع تر تکلیف مدیریت اردبیل را تعیین کند


نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:تعلل وزارت ورزش وجوانان درانتصاب مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل قابل قبول نیست وباید هرچه سریع تر این موضوع تعیین تکلیف شود.

- صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در یک ضرب العجل 10 روزه از سرپرست وزارت ورزش و جوانان درخواست می کنیم تا حکم انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل را صادر کند تا بلاتکلیفی ها در این حوزه پایان یابد.

وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین مقصر این رویداد وزارت ورزش و جوانان است و ما از پشت پرده این تأخیر و تعلل بی خبر هستیم و باید در این زمینه به صورت شفاف اظهار نظر و پاسخگویی وزارت ورزش و جوانان را شاهد باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: به دور از دخالت های سیاسیون و احزاب بهتر است در انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از نظرات سازنده پیشکسوتان و نخبگان ورزش استان استفاده شده و با جمع بندی این نظرات حکم مدیرکلی فرد شایسته و لایق در این حوزه هرچه سریع تر صادر شود تا دوران یک ساله سرپرستی ورزش و جوانان استان اردبیل پایان یابد.

بدری گفت: اگر سرپرست وزارت ورزش و جوانان ظرف یک هفته حکم مدیرکل را صادر نکند ما از اهرم های قانونی استفاده خواهیم کرد تا در این زمینه سرپرست وزارت ورزش و جوانان مکلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش سریع تر تکلیف مدیریت اردبیل را تعیین کند

وزارت ورزش سریع تر تکلیف مدیریت اردبیل را تعیین کند