مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-01اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 26 طرح به مناسبت هفته دولت در گراش استان فارس


26 طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 1280 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان گراش افتتاح یا کلنگ زنی شد.

- ایسنا/فارس 26 طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 1280 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان گراش افتتاح یا کلنگ زنی شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، در مراسم بهره برداری از پروژه های هفته دولت در گراش، یکی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در استان فارس را فراهم کردن زمینه همکاری و مشارکت مردم با دولت در پیشبرد اهداف و برنامه ها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، سید مهدی خادمی گفت: با توجه به مسائل، مشکلات و محدودیت های ایجاد شد ناشی از تحریم ها، از این همراهی و مساعدت مردم در اجرای طرح های اقتصادی و پیشبرد سایر برنامه ها می توان به عنوان یک ظرفیت بزرگ یاد کرد و بهره برد.

خادمی، جذب تسهیلات حمایتی، عمل به تعهدات مربوط به ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری خارجی در فارس را از دیگر دستاوردهای دو سال اخیر مجموعه مدیریت ارشد استان دانست و ادامه داد: درخواست ما از مردم و فعالان اقتصادی شهرستان گراش این است که به وعده های حمایت مسئولان از هرگونه فعالیت اقتصادی اعتماد کنند و وارد عرصه سرمایه گذاری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 26 طرح به مناسبت هفته دولت در گراش استان فارس

افتتاح و کلنگ زنی 26 طرح به مناسبت هفته دولت در گراش استان فارس