مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:152023-08-30سياسي

شورایاری ها قانونمند می شوند


نایب رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای تعیین ضوابط و چگونگی تشکیل شورایاری ها در محلات خبر داد و گفت: بر این اساس شورایاری ها زیر نظر شوراهای اسلامی شهرها و توسط مردم انتخاب می شوند و به مدت چهار سال زیر نظر شورای عالی استان .

- محسن پیرهادی، نایب رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه نایب رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای تعیین ضوابط و چگونگی تشکیل شورایاری ها در محلات خبر داد و گفت: بر این اساس شورایاری ها زیر نظر شوراهای اسلامی شهرها و توسط مردم انتخاب می شوند و به مدت چهار سال زیر نظر شورای عالی استان ها به فعالیت خواهند پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ‎محسن پیرهادی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیته شوراهای کمیسیون تلفیق طرح ضوابط و چگونگی تشکیل شورایاری ها در محلات را تصویب کرد؛ بر این اساس شورایاری ها زیر نظر شوراهای اسلامی شهرها توسط مردم انتخاب می شوند و به مدت چهار سال زیر نظر شورای عالی استان ها به فعالیت خواهند پرداخت.

‎وی ادامه داد: عدم تصویب قانون شورایاری ها به عنوان نهادی مردمی و اثرگذار در مدیریت شهری از سوی قوه مقننه یک خلأ قانونی بود که رفع آن مطالبه نهادهای نظارتی بود؛ اگرچه طی دو دهه گذشته شورایاری ها بر اساس مصوبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورایاری ها قانونمند می شوند

شورایاری ها قانونمند می شوند