مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-21سياسي

رزمایش بزرگ رهروان شهدا با سخنرانی سرلشکر سلامی آغاز شد


رزمایش بزرگ رهروان شهدا با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، رزمایش بزرگ فرهنگی رهروان شهدا توسط سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) آغاز شد.

این رزمایش در راستای اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به منظور دیدار فرماندهان، مدیران و آحاد پاسداران با 136 هزار خانواده معظم شهدا و جانبازان 70درصد تحت پوشش سپاه و بسیج به مدت 10 روز در سراسر کشور انجام خواهد شد.

فرمانده کل سپاه در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و فرا رسیدن هفته مقدس در سخنانی دفاع مقدس را منشآیی از واقعه عظیم عاشورا برشمرد و گفت: شهدا با صدق وعده آنچه در کلام داشتند عمل کردند.

وی افزود: اتکا به این حماسه ها و صدق وعده ها سبب حضور فرزندان ایران اسلامی در شرق مدیترانه شده و بر برد سلاح هایشان افزوده شده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه جهاد یک درب از درب های بهشت است که بر روی بندگان خاص خداوند باز می شود، گفت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از حرم از مردم صدر اسلام بهتر عمل کردند و فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را در منطقه و عالم بسط دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش بزرگ رهروان شهدا با سخنرانی سرلشکر سلامی آغاز شد

رزمایش بزرگ رهروان شهدا با سخنرانی سرلشکر سلامی آغاز شد