مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-10اقتصادي

جنگ اوکراین؛ دلال سلاح آمریکایی که ادعاهای بایدن را زیر سوال می برد


میلیاردها دلار در حال سرازیر شدن به بازار مخفیانه خرید و فروش سلاح برای اوکراین است و کمتر کسی مانند «مارک مورالس» سود می برد.

معاملات با این دلال آمریکایی یادآور گذشته بی قید و بند اوکراین است که دلالان با مقامات نظامی روابط گرمی برقرار کرده و قراردادها .

- میلیاردها دلار در حال سرازیر شدن به بازار مخفیانه خرید و فروش سلاح برای اوکراین است و کمتر کسی مانند مارک مورالس سود می برد.

معاملات با این دلال آمریکایی یادآور گذشته بی قید و بند اوکراین است که دلالان با مقامات نظامی روابط گرمی برقرار کرده و قراردادها به صورت مخفیانه امضا می شد.

ایالات متحده که بیش از یک دهه درباره لزوم پاکسازی این سیستم برای رهبران اوکراین نطق می کرد، اکنون خودش همین شیوه مبهم را در پیش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به بازار داغ خرید و فروش تسلیحات برای جنگ اوکراین پرداخته و آورده است: ده ها مرد ماه گذشته برای صرف نوشیدنی در کافی شاپ پنت هاوس یکی از شیک ترین هتل های کی یف گرد هم آمدند تا درباره تجارت پرسود مسلح کردن نیروهای اوکراینی صحبت کنند.

این گروه شامل مقامات نظامی و دولتی اوکراینی بود که همیشه در بازار تامین گلوله های انفجاری برای حمله به سربازان روسیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اوکراین؛ دلال سلاح آمریکایی که ادعاهای بایدن را زیر سوال می برد

جنگ اوکراین؛ دلال سلاح آمریکایی که ادعاهای بایدن را زیر سوال می برد