مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-18ورزشي

میراسماعیلی: با صحبت های رهبری در مورد جودو، خستگی مان از بین رفت


پای اعتقاد و ارزش هایمان ماندیم و سعی کردیم جودوی ایران را زنده نگه داریم و وقتی مقام معظم رهبری در سخنرانی خود از فدراسیون و بچه های جودو یاد کردند، - به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون جودو، امروز دوشنبه 27 شهریورماه سال 1402 در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون، سایر مسئولان فدراسیون، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها و اعضای مجمع برگزار شد.

میراسماعیلی در ابتدای مجمع، انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان را تبریک گفت و سپس خبر رسمی پایان تعلیق جودوی ایران را اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: چهار سال بسیار سخت و زجرآور داشتیم و اکنون سرمان را بالا می گیریم که پای اعتقاد و ارزش هایمان ماندیم و سعی کردیم جودو ایران را زنده نگه داریم و وقتی مقام معظم رهبری در سخنرانی خود از فدراسیون و بچه های جودو یاد کردند، خستگی مان از بین رفت.

میراسماعیلی بیان کرد: امروز سه جودوکار مرد و مریم بربط در بانوان راهی هانگژو می شوند که نشان از تلاش های ما در چهار سال تعلیق دارد.

تمامی افرادی که من را در این چهار سال اذیت کرده و با آبرویم بازی کردند را می بخشم، چراکه از امروز تعلیق تمام شده و برنامه ها را با قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراسماعیلی: با صحبت های رهبری در مورد جودو، خستگی مان از بین رفت

میراسماعیلی: با صحبت های رهبری در مورد جودو، خستگی مان از بین رفت