مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-06اجتماعي

145 خادم در موکب انصارالمهدی قشم فعالیت می کنند


مدیر موکب انصارالمهدی (عج) قشم گفت: ارائه خدمات به زائران اربعین شامل اسکان، پذیرایی، درمانگاه، برنامه های فرهنگی با حضور 145 نفر ازخادمان خواهر و برادر در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدحامد مظلومی مدیر موکب انصارالمهدی (عج) با اعلام این خبر اظهار داشت : خادمان موکب انصارالمهدی (عج) قشم به مدت 3 هفته است که در کربلای معلی مستقر در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

 وی افزود : طبق برنامه ی هر ساله قرار بود، بعد از آماده سازی و تجهیز موکب، خدمت رسانی از روز ششم ماه صفر آغاز و تا دو روز بعد از اربعین سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) انجام شود، اما با توجه مراجعه خیل زیادی از زائران ایرانی و عراقی زودتر از زمانبندی، پیش بینی می شود که امسال چندین برابر سال گذشته پذیرای زائران و عاشقان حسینی باشیم.

مدیر موکب انصارالمهدی عنوان کرد: خدمات ارائه شده در این موکب به صورت شبانه روزی ویژه خواهران و برادران و به مدت 22 روز انجام می شود، که وسایل راه اندازی موکب با 16 تریلی حامل کانکس ها، کانتینرها، تجهیزات برپایی، سازه ها، دستگاه های برودتی، وسایل آشپزخانه، اقلام غذایی (6 تن برنج،یک تن شکر،یک تن مرغ، یک تن ماهی، 500کیلو گوشت، 1200 لیتر روغن و) و سایر وسایل عمومی و تاسیساتی موکب به کربلای معلی منتقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145 خادم در موکب انصارالمهدی قشم فعالیت می کنند

145 خادم در موکب انصارالمهدی قشم فعالیت می کنند