مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-16بين الملل

استقبال آمریکا از سفر هیات انصارالله به عربستان سعودی


وزارت خارجه آمریکا و مشاور امنیت ملی کاخ سفید با انتشار بیانیه های جداگانه، از حضور هیات جنبش انصارالله یمن در ریاض به دعوت عربستان سعودی استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که مقام های جنبش انصارالله یمن از ادامه مذاکرات با عربستان سعودی خبر می دهند، مقام های آمریکایی از حضور هیات صنعاء در ریاض استقبال کردند.

وزارت خارجه آمریکا و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دو بیانیه جداگانه درباره حضور هیات انصارالله یمن در ریاض و گفت و گوها با عربستان سعودی اظهارنظر کردند.

 عربستان سعودی روز پنجشنبه اعلام کرد که از هیات جنبش انصارالله یمن برای سفر به ریاض و تکمیل مذاکرات در خصوص دستیابی به آتش بس فراگیر در یمن و راه حل سیاسی برای درگیری ها در این کشور دعوت کرده است.

به روایت بیانیه وزارت خارجه عربستان سعودی، در راستای ابتکار سعودی که در ماه مارس 2021 ارائه شده و در راستای تکمیل دیدارها و مذاکراتی که تیم سعودی به ریاست محمد آل جابر سفیر عربستان در یمن با دوستان در سلطنت عمان انجام دادند، عربستان از هیات صنعاء برای سفر به این کشور در راستای تکمیل دیدارها و مذاکرات دعوت به عمل آورده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آمریکا از سفر هیات انصارالله به عربستان سعودی

استقبال آمریکا از سفر هیات انصارالله به عربستان سعودی