مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-30بين الملل

حمله پهپادی به «پسکوف»؛ اقدام اوکراین یا دخالت ناتو؟


پهپادهای اوکراینی امروز (چهارشنبه) شش منطقه از خاک روسیه را هدف قرار دادند، از جمله یک پایگاه نیروی هوایی روسیه؛ اما از آنجا که این پایگاه بیش از 600 کیلومتر از مرز اوکراین فاصله داشته و دسترسی پهپادها از مبدا اوکراین به آن تقریباً غیرممکن است، - پهپادهای اوکراینی امروز (چهارشنبه) شش منطقه از خاک روسیه را هدف قرار دادند، از جمله یک پایگاه نیروی هوایی روسیه؛ اما از آنجا که این پایگاه بیش از 600 کیلومتر از مرز اوکراین فاصله داشته و دسترسی پهپادها از مبدا اوکراین به آن تقریباً غیرممکن است، این فرضیه مطرح شده که این حمله از خاک استونی یا لتونی انجام شده باشد که عضو ناتو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات روسیه امروز (چهارشنبه) از حمله شبانه اوکراین به مناطق پسکوف، بریانسک، کالوگا، اورلوف، ریازان و مسکو خبر دادند.

وزارت خارجه روسیه هم متذکر شد که با فاصله زیادی که این حملات از مرزهای اوکراین داشتند، انجام آن ها بدون کمک کشورهای غربی غیرممکن است.

مسکو هشدار داد که این حملات را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

در منطقه پسکوف که با مرز اوکراین بیش از 600 کیلومتر و با مرز استونی تنها 32 کیلومتر فاصله دارد، یک آتش بزرگ یک پایگاه هوایی را در نوردید و خبرگزاری تاس از آسیب دیدن دست کم چهار هواپیمای نظامی باری غول پیکر ایلیوشین ایل-76 خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی به «پسکوف»؛ اقدام اوکراین یا دخالت ناتو؟

حمله پهپادی به «پسکوف»؛ اقدام اوکراین یا دخالت ناتو؟