مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-27پزشكي

بیمارستان اردستان به دستگاه «ام آر آی» نیاز دارد


رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: دستگاه ام آر آی از خواسته ها و نیازهای مبرم مردم این شهرستان در بخش سلامت و درمان است که باید تأمین و در بیمارستان اردستان راه اندازی شود.

- ایسنا/اصفهان رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: دستگاه ام آر آی از خواسته ها و نیازهای مبرم مردم این شهرستان در بخش سلامت و درمان است که باید تأمین و در بیمارستان اردستان راه اندازی شود.

سید حامد روحانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به نیاز شهرستان، پزشک متخصص جراح گوش حلق بینی به کادر پزشکان متخصص بیمارستان اردستان اضافه شد و از این پس تمام اعمال مربوط به این بخش در بیمارستان انجام می شود.

وی افزود: همچنین با اضافه شدن یک متخصص زنان و زایمان به کادر پزشکان بیمارستان شهید بهشتی اردستان تعداد متخصص زنان به سه نفر افزایش یافت و اکنون در تمام روزهای هفته متخصص زنان و زایمان در بیمارستان حضور خواهند داشت.

رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای حضور پزشکان متخصص در بیمارستان اردستان فراهم شده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و زیرساخت های مناسبی که در بیمارستان وجود دارد، اکنون حدود 28 پزشک متخصص در طول یک هفته بیماران را ویزیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان اردستان به دستگاه «ام آر آی» نیاز دارد

بیمارستان اردستان به دستگاه «ام آر آی» نیاز دارد