مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-26اقتصادي

2900 پروژه با اعتبار بالغ بر 81 همت در هفته دولت به بهره برداری می رسد


2 هزار و 900 پروژه با 810 هزار میلیارد ریال اعتبار در استان طی هفته دولت عملیاتی و یا کلنگ زنی می شود که بیشترین تعداد این طرح ها مربوط به حوزه های عمران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن،یعقوبعلی نظری در در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه کنسانتره مس شرکت صنعتی مهر آبین فولاد درونه و در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که احیای بیش از 350 واحد راکد صنعتی از اقدامات موفق در استان خراسان رضوی است، اظهار کرد: ایجاد 106 هزار شغل خالص و رشد 260 درصدی توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی در استان خراسان رضوی جزء دستاوردهای دولت در این خطه است که در این راستان کسب رتبه برتر اشتغال کشور را کسب نمودیم.

وی در حاشیه این مراسم که معاون امور عمرانی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بردسکن و دیگر مسئولین حضور داشتند، گفت: معادن سرمایه استان هستند.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری معدن به جای نفت ، با توجه به اینکه بردسکن یک پهنه خاص در بحث معادن است، میطلبد یک عزم جدی و جمعی شکل گیرد و به سرعت این مهم به فعلیت برسد.

استاندار خراسان رضوی به خواسته مدیرعامل مهرآیین فولاد در خصوص مشکلات آب و برق و گاز به فرماندار بردسکن و روسای ادارات دستور پیگیری جدی را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2900 پروژه با اعتبار بالغ بر 81 همت در هفته دولت به بهره برداری می رسد

2900 پروژه با اعتبار بالغ بر 81 همت در هفته دولت به بهره برداری می رسد