مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-21فرهنگي

ساماندهی مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد برای بازگشایی بخش باستان شناسی


تاریخی مفخم بجنورد از ساماندهی و بهسازی مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد به منظور بازگشایی بخش موزه باستان شناسی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر مجموعه فرهنگی - تاریخی مفخم بجنورد از ساماندهی و بهسازی مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد به منظور بازگشایی بخش موزه باستان شناسی خبر داد.

ساسان ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متأسفانه در سنوات گذشته بنای عمارت مفخم و آیینه خانه در زلزله آسیب دید که پس از بازدید و تهیه طرح های استحکام بخشی، به صورت فاز به فاز مرمت و احیا شد و اکنون با اتمام مرمت، راه اندازی بخش باستان شناسی این مجموعه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر مجموعه فرهنگی - تاریخی مفخم بجنورد با بیان اینکه در حال حاضر مشغول رنگ آمیزی فضای داخلی موزه به منظور آماده سازی و چیدمان جدید ویترین ها هستیم ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.

ابراهیمی گفت: علاقه مندان در شش ماهه دوم سال می توانند از ساعت 8 الی 17 از موزه ها و اماکن تاریخی سطح استان بازدید کنند و توجه داشته باشند که 45 دقیقه قبل از پایان ساعت کاری موزه ها به منظور انجام تشریفات پلمب، فروش بلیت انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد برای بازگشایی بخش باستان شناسی

ساماندهی مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد برای بازگشایی بخش باستان شناسی