مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 01:252023-09-04اجتماعي

خانه های خوزستانی ها برای خدمت به زوار به مواکب تبدیل شده است


فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: خانه های خوزستان به مواکب تبدیل شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

- چذابه- فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: خانه های خوزستان به مواکب تبدیل شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

محمد خانچی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پایانه مرزی چذابه امسال تجربه متفاوتی در خصوص تردد همزمان اتباع خارجی و ایرانی داشته و از ابتدای ماه صفر شاهد تردد روان و آرام عاشقان اهل بیت (ع) از پایانه مرزی چذابه بوده ایم.

وی افزود: مردم خوزستان به خصوص در محور چذابه، طریق الحسین و دشت آزادگان با تبدیل کردن خانه های خود به موکب، کریمانه در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: همچنین همه دستگاه ها و مجموعه ها از جمله هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و به صورت عام همه رده های دستگاه های امنیتی و قضایی در راستای برقراری نظم و شرایط آرام برای رقم زدن سفر خوب زائرین نقش داشته اند.

خانچی با بیان اینکه اربعین یک مراسم مردمی است، تصریح کرد: این مراسم باید مردمی باشد اما برخی دستگاه ها باید در این زمینه حمایت های خود را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های خوزستانی ها برای خدمت به زوار به مواکب تبدیل شده است

خانه های خوزستانی ها برای خدمت به زوار به مواکب تبدیل شده است