مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-20سياسي

دستور رییس کل دادگستری گیلان برای بررسی قصور و کوتاهی در حادثه سیل آستارا


رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه باید کوتاهی و قصور مدیران در این حادثه بررسی شود گفت: رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه باید کوتاهی و قصور مدیران در این حادثه بررسی شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کل دادگستری استان گیلان بر امدادرسانی و کمک های فوری سازمان ها و دستگاه های مربوطه در راستای رفع مشکلات شهروندان تاکید کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با توجه به سیل اخیر در شهرستان آستارا ضمن ابراز همدردی و دلجویی با سیل زدگان و کسانی که از این حادثه دچار خسارت شدند به رییس دادگستری آستارا دستور داد تا در امر امداد رسانی و کمک های فوری سازمان ها و دستگاه های مربوطه مساعدت های لازم و پشتیبانی فوری در راستای رفع مشکلات شهروندان صورت گیرد.

رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه باید کوتاهی و قصور مدیران در این حادثه بررسی شود گفت: رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه باید کوتاهی و قصور مدیران در این حادثه بررسی شود گفت: در صورت احراز تخلف پرونده قضایی تشکیل شده و پس از رسیدگی، مجازات های قانونی برای آنان إعمال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های خدمت رسان باید به نحو احسن به مردم خدمت رسانی کنند تصریح کرد: دستگاه های نظارتی باید بر نحوه کمک رسانی و خدمات دهی نظارت دقیقی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری گیلان برای بررسی قصور و کوتاهی در حادثه سیل آستارا

دستور رییس کل دادگستری گیلان برای بررسی قصور و کوتاهی در حادثه سیل آستارا