مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-17سياسي

موضوع تحول گرایی را مدیران در اولویت کاری خود قرار دهند


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه موضوع تحول گرایی را مدیران در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: دولت تاکیدات فراوانی بر این موضوع دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیین تودیع و معارفه سرپرستان بهزیستی استان زنجان با حضور عبدالله کرم زاده، مسوول مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی و ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی استانداری زنجان و مسوولان بهزیستی برگزار شد.

در این مراسم ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه دستگاه بهزیستی یک دستگاه بسیار مهم با وظایف و ماموریت ها متنوع است، اظهار کرد: کارکنان این سازمان وظیفه مقدسی بر عهده دارند و با جان دل به وظایف خود در قبال جامعه هدف انجام خدمت می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به نقش این سازمان در قبال افرادی که به سبب آسیب های اجتماعی دچار مشکل شده اند اشاره کرد و گفت: بهزیستی یکی از مهمترین دستگاه های اجرایی است که در شناخت مسأله و حل آن مداخله می کند.

وی با اشاره به موضوع مهم تحول گرایی که این موضوع جزو سیاست های دولت نیز است، ادامه داد: موضوع تحول گرایی را مدیران باید در اولویت کاری خود بگنجانند ضمن اینکه در اسناد مختلف دولت تاکیدات فراوانی بر این موضوع کرده است، چرا که بحث تحول گرایی می تواند بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع تحول گرایی را مدیران در اولویت کاری خود قرار دهند

موضوع تحول گرایی را مدیران در اولویت کاری خود قرار دهند