مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-11فرهنگي

شب چاووشی خوانی در یزد برگزار می شود


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری ویژه برنامه «شب چاووشی خوانی» با حضور 12 نفر از چاووش خوانان استان در قالب طرح «گلبانگ امید» در این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری ویژه برنامه شب چاووشی خوانی با حضور 12 نفر از چاووش خوانان استان در قالب طرح گلبانگ امید در این استان خبر داد.

سیدعباس دهقان با اشاره به برگزاری شب چاووشی خوانی در قالب ویژه برنامه گلبانگ امید ، گفت: این برنامه در قالب سلسله نشست های تخصصی توسط انجمن موسیقی استان با عنوان شب های موسیقی در سال جاری رقم خورده است.

وی، مخاطبان این نشست ها را جامعه هنرمند حوزه موسیقی دانست و افزود: نشست های مختلف با موضوعاتی در حوزه موسیقی برگزار و چهارمین نشست در ایام صفر برنامه ریزی و در قالب شب چاووشی خوانی اجرایی خواهد شد.

دهقان ادامه داد: در قالب این مراسم چاووش خوانانی از هر شهرستان انتخاب و به این محفل دعوت شدند که در همین راستا 12 نفر از چاووشی خوانان از هر شهرستان در این نشست تخصصی که با حضور مسئولان استان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، حضور می یابند و به اجرای برنامه خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب چاووشی خوانی در یزد برگزار می شود

شب چاووشی خوانی در یزد برگزار می شود