مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-24سياسي

رجایی و باهنر؛ دو اسوه تقوا، فضیلت و کارآمدی


استاندار همدان بابیان اینکه شهید باهنر و شهید رجایی دو الگو، دو نمونه ، دو اسوه تقوا و فضیلت و کارآمدی بودند، اظهار کرد: گرچه عمر مدیریت این دو والا مقام کوتاه بود اما به دلیل صداقت و خلوص نیت بسیار اثرگذار بوده و همواره الگویی برای همیشه تاریخ و همه مسئولان هستند.

- علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه دوم شهریور در مراسم تجدید میثاق با شهدای همدان، افزود: شهید باهنر و شهید رجایی مورد کینه منافقین قرار گرفتند، منافق فقط آن کسی نیست که اسلحه بکشد بلکه منافق آن کسی است ک بر خلاف فرمایش رهبر معظم اقدام به سیاه نمایی کند و یأس و ناامیدی را سر لوحه کار خود قرار دهد و همچون دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پر فرار و نشیب خود تجربیات بسیار کسب کرده و در این مسیر به موفقیت های بسیاری نائل آمده است و شماتت نباید جلو راه ما را سد کند.

وی با بیان اینکه امروز آمدیم تا تجدید میثاق کنیم با آرمان های امام شهدا و شهدایی که هم سنگر و هم دوش ما بودند، گفت : ما همواره راه شهدا را ادامه می دهیم چرا که تکلیف ماست پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

قاسمی فرزاد بیان کرد: دولت سیزدهم تمام توان خود را برای خدمت رسانی به کار می گیرد باوجود اینکه دولت مردمی آیت الله رییسی دو سال را پیموده، کارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجایی و باهنر؛ دو اسوه تقوا، فضیلت و کارآمدی

رجایی و باهنر؛ دو اسوه تقوا، فضیلت و کارآمدی