مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-17سياسي

رییس صداوسیما : درباره بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون در حال مذاکره هستیم


رییس صدا و سیما در پاسخ به سؤالی درباره انتقال شبکه جام جم به فضای اینترنت و سیاست رسانه ملی در خصوص بازگشت ایرج طهماسب نکاتی را مطرح کرد.

- رییس صدا و سیما در پاسخ به سؤالی درباره انتقال شبکه جام جم به فضای اینترنت و سیاست رسانه ملی در خصوص بازگشت ایرج طهماسب نکاتی را مطرح کرد.

تسنیم نوشت: چند صباحی است که موضوع حذف شبکه جام جم از پخش ماهواره ای به شیوه برودکست، به گوش می رسد و گویا تصمیم بر ادامه فعالیت این شبکه تلویزیونی به شکل اینترنتی است؛ البته پیش از آن در راستای سیاست چابک سازی، شبکه شما و شبکه ایران کالا هم تعطیل شد.

در عین حال موضوع بازگشت چهره ها این بار با نام ایرج طهماسب و برنامه مهمونی در فضای مجازی بازتاب های مختلفی داشت که البته یکی از مدیران شبکه نسیم پاسخی کوتاه داد که این پاسخ چراغ سبزِ گمانه زنی ها را روشن نگه داشت.

او به این نکته اشاره کرد که پیرو صحبت های رییس سازمان صداوسیما این سازمان از هنرمندانی که در چارچوب سیاست های فرهنگی مشغول فعالیت اند و در این راستا کار می کنند حمایت می کند.

در شبکه نسیم به طور ویژه که موضوع نشاط و سرگرمی را در دستور کار دارد و همیشه هم همین طور بوده که در تلویزیون و این شبکه به روی این هنرمندان باز بوده و هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس صداوسیما : درباره بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون در حال مذاکره هستیم

رییس صداوسیما : درباره بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون در حال مذاکره هستیم